Vikten.

Jag är nu i vecka 14 (13+2). Jag väger EXAKT samma som jag gjorde innan jag blev gravid, kanske till och med ngt kilo mindre. Helt sjukt. Enligt familjeliv och andra forum borde jag nu gå upp 300-400 gram per vecka. Det gör ju inte jag.

Dock har jag denna vecka helt tappat matlusten. Grill-os får det att vända sig i magen på mig och kött över huvud taget smakar inte. Igår gjorde vi fiskgratäng till middag, det slank ner. Känns bra att grillsäsongen på landet närmar sig :)

Märkligt att illamåendet har tagit ny kraft senaste veckan. Men mamma berättade häromdagen att jag har en faster som kräktes konstant i 9 månader. Så nåt anlag kommer väl därifrån.

Kommentarer
Postat av: Libra

Hi hi ja nästan samma inlägg. :)

Vad tråkigt att du mår sämre igen. Jag hoppas mitt håller sig borta nu.

Kram

2012-05-05 @ 10:43:50
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0