Konstigt hur olika det är.

Jag har en vän som oxå är gravid. De ligger en vecka och en dag efter oss. Jag träffade henne igår för lunch. Hon har VÄRSTA gravidmagen. Jag har en ytterst lite rundning och har snart kommit upp i den vikt jag hade innan jag blev gravid. Jag är lång över 180 cm, hon är lite kortare än mig, definitivt över 170 cm. Kan vara så att hon väger 10 kg mer än mig. Men då borde det ju finnas mer plats hos henne... ja jag vet inte. Konstigt det där iaf.

Nu är jag i vecka 15. Beroende på vilket forum man läser är barnet mellan 10 och 15 cm lång. Det är ju helt fantastiskt. Under nästa vecka kommer jag antagligen att berätta på jobbet.

Kommentarer
Postat av: E.

Min mage har också blivit ganska stor redan, är i vecka 14. Jag har klätt mig i bylsiga kläder för att det inte ska synas, men idag när jag berättade på jobbet så visste de redan om det sedan länge, det hade visst tisslats och tasslats om det ett tag, det syntes nog mer än jag trodde.. Men det verkar inte vara vanligt att bli så stor tidigt.

2012-05-10 @ 19:40:28
URL: http://vivillblitre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0