Klädproblem.

Jag har hållt på med den här göra-barn-grejjen i snart 1,5 år och la allt som hade med klädinköp åt sidan, eftersom jag tänkte att snart blir jag en tjockis. Detta har resulterat i att jag har inga kläder. Framförallt underdelar.

Alla mina favoritbyxor har gått sönder och är därmed kastade, jag har två par mammabyxor, men dem är jag inte redo att börja använda än. Jag har med andra ord bara min second-unit-garderob kvar att välja ur. Inte alls kul. Vida svarta byxor och korta svarta kjolar, har jag att välja på, kan inte ha jeans på jobbet. Snart hoppas jag att magen "exploderar" och jag ser riktigt gravid ut.

Förresten, har spenderat helgen på landet, dock inte grillat kött, och jag mår mycket bättre. Hoppas att det håller i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0