Vecka 6.

Jag gick in i vecka 6 igår. Galet. Enligt mina beräkningar, med hjälp av familjeliv kommer räkan ut i början av november om allt går som det ska.

Det som inte riktigt går in i mitt huvud är att jag är gravid. Mitt mål de senaste 1,5 åren är att få ett plus. Nu har jag fått det, vad händer nu? Jag kan inte tänka längre fram, känns liksom helt främmande. I slutet på mars ska vi på ultraljud och då ser jag fram emot att få se att det verkligen är ngt därinne. Det kommer att bli fantastiskt.

Mina bröst  har börjat ömma, det ser jag som positivt. Något är annorlunda än vad det var tidigare, kroppen är under förändring!

Kommentarer
Postat av: Libra

Visst känns det overkligt. Ibland glömmer man bort det t om. Sen när man kommer på det så blir man helt lycklig. Imorgon går jag in i vecka 6. Spännande! :)

Kram

2012-03-12 @ 19:29:18
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0