Symptom vecka 6

Hej hopp, vad dålig jag har varit på att uppdatera, ska bättre mig! Nu börjar beskedet att fastna, men jag tror att det är först vid ultraljudet man kommer fatta ordentligt. Jag mår bra, har inga större besvär, förutom följande;
     - ömma bröst
     - acne
     - illamående innan frukost
     - växtvärk
     - vitt slem på läpparna när jag vaknar (?)

Jag har berättat för mina föräldrar (de är skilda) att vi är gravida och att de ska bli mormor och morfar i november om allt går som det ska. De vet om hela vår IVF-karusell. De reagerade på två helt olika sätt. Mamma sa: det visste jag väl, har varit övertygad om att det ska gå vägen för er. Pappa grät. Min sambo vill helst att vi inte ska berätta för ngn förrän i vecka 14. Svårt när man har berättat om att man genomgår en IVF-behandling och sen ska man inte berätta hur det gick förrän 14 veckor senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0