Ljusrosa blödning

Japp, gick på toaletten igår vid lunch. Och då hade jag en ljusbrunrosa flytning i trosan. Hjärtat gick upp i 180 och jag tänkte FAN FAN FAN. Jag har inte ont, förutom lite sammandragningar då och då. Det kom en liten skvätt till igår kväll men inget under natten. Har läst både i böcker och på nätet att det är vanligt med rosa flytningar under graviditeten, speciellt om man gjort IVF. Det är om det gör ont och det är mkt blod, det är då man ska vara orolig.

Jag som hade ett lugn över att detta kommer gå vägen, det är som helt bortblåst nu.

FAN.

Kommentarer
Postat av: Libra

Så länge det inte kommer rikligt med rött blod och du inte har ont så är det nog ingen fara. Jag hade små bruna flytningar i en vecka. Gammalt blod. Jag blev själv nervös i natt då jag fick som början av mensvärk. Men det ska tydligen kännas så. :P

Kram

2012-03-15 @ 13:37:18
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/
Postat av: JN

Ja, det är helt galet hur man kan oroa sig över nåt man endast kännt till i knappa 2 veckor. Nu har det inte kommit mera blod, peppar peppar. Jag har själv sammandragningar i underlivet till och från, men så länge det inte gör ont, tänker jag inte oroa mig. Har du vart iväg på hälsosamtal?

2012-03-16 @ 12:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0