Glad nyhet.

Käkade lunch med en vän som jag skrivit tidigare om i bloggen. Jag har trott att hon och hennes sambo också försöker få barn, och vi misstänkte det ganska mycket efter en alkoholfri middag för ett par veckor sen. Det visar sig  nu att hon definitivt är gravid och ligger en vecka efter oss.

Det är ju superkul. Verkligen. Vi jobbar ett stenkast ifrån varandra så nu blir det många luncher framöver. Tyvärr bor de på andra sidan stan, men det kan vi ju lösa när vi är mammalediga ihop.

Hon berättade att de försökt ett år och de hade bestämt sig för att ta en paus på grund av olika anledningar och för första gången på ett år, då de inte använt ägglossningsstickor, så kom det ett plus. Galet.

Annars så mår jag super, igår var första gången på flera veckor som jag inte sov middag efter jobbet. Men somnade som en klubbad oxe efter Grey's. Lite illamående då och då när jag är hungrig. Annars ska jag verkligen inte klaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0