Är det så här det ska vara?

Igår berättade jag för två olika kompisar om min ångest/magont inför varje toabesök. Både konversationerna var via en chat.

Kompis 1 (utan barn) sa att snart har du ditt plus och då kommer det att vara värt allt och allt kommer att gå bra, jag tror på er och så vidare.

Kompis 2 (med barn) sa ja och bättre kommer det inte att bli. Varje toabesök fram till vecka 12 kommer att vara ångest, så var det iaf för mig, hon drog även upp en massa andra saker att må dåligt över. Sen avslutade hon vår konversation med. Idag har jag verkligen längtat efter xxx så nu ska jag hämta h*n på dagis. Då blev jag så ini h-te arg/ledsen/besviken, rub-it-in lixom, att jag svarade att om några timmar får jag gå hem och kramas med min sambo. Kompis 2 är ensamstående. Jag fick inget svar, så jag vet inte riktigt hur det tog. Men man slutar aldrig att förvånas.

Annars ingen mens, lätt mensvärk till och från samt svettas på nätterna. Verkar även som om min sambo har gett mig dispens att testa på söndag. Dealen går ner till 1000 spänn, men det kan det vara värt. Att få ett besked, oavsett vilket, en söndag känns betydligt bättre än att få ett besked en arbetsdag, som dessutom är en familjemedlems födelsedag.

Kommentarer
Postat av: L

I den här karusellen får man höra de knasigaste av knasiga saker. Att folk inte tänker sig för! Skämmes!



Vad det gäller testandet tycker jag att du är oerhört stark! ;) Vilken RD blir det på söndag?



Kram och lycka till

2012-03-02 @ 17:22:24
URL: http://ilangtanochvantan.blogspot.com
Postat av: JN

Jag är livrädd för att testa, kommer att vara på RD 17 imorrn, så testet kommer ju att visa rätt. Läskigt!!!

2012-03-03 @ 16:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0