Är i vecka 24.

OMG vad tiden går fort. Jag jobbar denna vecka ut, sen är jag ledig i 4 veckor, sen jobbar jag typ 2 månader till, sen är november här. Galet vad det springer iväg.

Hur mår jag? Väldigt bra, har de senaste veckorna börjat gå upp i vikt, så jag är +2,5kg från startvikten, fast jag ser fortfarande mest bara tjock ut. Annars inga krämpor, förutom kramper i ena vaden på nätterna och typ "ishias" i ena skinkan vilket blir bättre om jag promenerar.

Förresten it's a boy. Fick vi veta efter RUL i vecka 19, och allt såg bra ut. SKÖNT. Efter RUL började jag känna sparkar varje dag, vilket är supermysigt. Så nya smeknamnet är "sparko" eftersom storleken sen länge har passerat "räkan".

Mina tankar är med Libra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0