Tillbaka till verkligheten.

Landade sent igår och somnade efter midnatt. Är lagom mosig plus en massa stök på jobbet. Vi har haft en fantastisk semester, med sol, slapp, mat, dryck och en massa böcker. Har varit underbart och välbehövligt och kvittot på det är när folk säger "vad fräsch du ser ut", "du ser verkligen välmående ut" med mera.

Åt mina sista tabletter primolut nor idag och inväntar med andra ord min blödning. Hoppas den kommer snart så jag får sätta igång med sprutorna till helgen.

En av biverkningarna till primolut nor är viktökning. Visst är det så att de extra kilona jag lagt på mig den senaste veckan är från dem och inte på grund att jag ätit nutella till frukost varje morgon? :)

Tillbaka till verkligheten på flera sätt med andra ord. Det är nu nyårslöftet startar. -5kg eller +25kg under året.

Kommentarer
Postat av: Lina

Välkommen tillbaka! :)

2012-01-24 @ 06:37:49
URL: http://ilangtanochvantan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0