Sluta surfa.

Jag surfar allt som har med ruvartiden att göra. Google, bloggar och familjeliv. Jag mår som inte dåligt av informationen jag läser, men jag kan inte sluta. Jag vet inte vad det är jag vill få ut av det hela. Jag fattar ju att alla har sina symptom, och alla kroppar fungerar olika. Bara för att en har blodiga flytningar så kan det betyda precis vad som helst, och det är normalt, och kan både vara positivt och negativt, beroende på vad man vill att det ska betyda.

Det är ju det som är så galet med google, vill man att ömma bröst ska betyda gravid, så är det så, men vill man att det ska betyda mens, så är det ju så oxå.

Sjukt är det iaf!

Status med mig är otroligt fet hud, och ytterst lite ömmande bröst, och inte alls särskilt humörig. Dessa tre saker kan betyda att jag antingen är gravid, att jag snart ska få mens eller ett jag tillför hormoner tre gånger om dagen!

Jomensåatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0