Neggo.

Idag är ingen bra dag. Känns som att alla som hade ET i samma veva som jag har plussat nu. Vilka odds ger det mig att få ett plus som ska testa om en vecka. EN HEL JÄVLA VECKA KVAR. Inga symptom har jag. Acnen har börjat torka ihop och jag har mensvärk till och från. Det är det enda. Så länge jag som jag inte får min mens så kan jag fortfarande vara gravid.

Jaja, har tjejmiddag hemma hos mig på fredag, lika bra att jag inte testat innan dess, det kan ju förstöra hela kvällen och det blir bara en gråtfest och det tänker jag inte bjuda på :)

Annars så fortsätter sysselsättningen hemma hos mig. I två dagar har jag rensat ibland mina (inte sambons, det får han göra själv) pärmar. Det var välbehövligt. Vad mycket skit man sparar.

Vi ses vid strimlaren på jobbet!

Kommentarer
Postat av: L

Förstår neggokänslan men jag tror och hoppas att du har fel!



Kanske snarare gravhormomerna som spökar i kroppen? :)



Kram!

2012-02-29 @ 07:09:38
URL: http://ilangtanochvantan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0