Graviditetstest.

Skulle köpa grav-test igår, så jag har hemma inför "fusktesten" nästa vecka. Gick först till systembolaget för att handla lite vin till sambon. Väl på apoteket gjorde jag ingen tokresearch innan jag raffsade åt mig en förpackning. Väl framme i kassan kom jag på att det kanske kan vara lite tomt på kontot. Mycket riktigt. "köp medges ej". Där stod jag med vinkassen klirrandes i handen, ett tomt bankkonto och ville köpa ett grav.test.

Kändes väldigt ansvarigt på ngt sätt! Men nu har jag två hemma iaf, råkade visst raffsa åt mig ett tvåpack.


Kommentarer
Postat av: L

Haha, förlåt... men gud så roligt! Ödets ironi på konstigt vis :)



Stort av dig att nöja dig med två-pack, jag slog till på fem från internet (så inte så dyra som clearblue) ;)



Kram!

2012-02-24 @ 11:34:19
URL: http://ilangtanochvantan.blogspot.com
Postat av: JN

Ja, jag och min bästa vän skrattade så vi tjöt sen när jag berättade för henne. Jag vill testa, men samtidigt är jag livrädd för det, då kändes två lagom. =)

2012-02-24 @ 13:02:25
Postat av: L

Haha, jag kan inte sluta skratta. Läste upp det för sambon också så nu sitter vi och fnittrar i soffan här :)



Förstår det, också livrädd... Usch! Två är absolut lagom. Om man nu ens vågar det ;)



Ha en fin helg!

Kram

2012-02-24 @ 19:16:50
URL: http://ilangtanochvantan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0