Vecka 10.

Gick in i vecka 10 igår. Helt fantastiskt, nu är det bara ett par veckor kvar tills jag kan outa nyheten.  Jag längtar. Dock kommer mitt arbete bli ett litet problem. Vi är två stycken på min avdelning som har jobbat ihop ungefär 5 år. Vi kommer otroligt bra överrens. När hon fick veta att jag var med barn, började hon söka jobb, eftersom hon inte ville bli "lämnad", vi trivs inte superbra på jobbet, men vi har alltid haft varandra. Hon sa upp sig häromdagen. Och jag kommer outa min "nyhet" i slutet av april/början av maj. Körigt för chefen, men det kan inte komma som en chock.

Annars mår jag bra, har lite värk i magen och i huvudet till och från, inskrivning om en vecka och idag ska vi handla till påsken samt nya utemöbler till landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0