I'm back!

Förlåt!

Jag har inte varit aktiv här på ett tag, varför vet jag inte riktigt, haft lite stök på jobbet, mycket att göra, min kollega har sagt upp sig samtidigt som jag funderar på när ska jag "kläcka" min nyhet. Det är vi två och vi har jobbat ihop i fem år, så våra chefer kommer inte bli supernöjda när jag avslöjar mina nyheter! Med andra ord har jag 5 månaders upplärning framför mig och det är INTE kul. Jag har en administrativ tjänst.

Annars mår jag superbra! Känner mig otroligt ogravid, har inte gått upp ett endaste hekto, inte lika trött längre, illamåendet kan jag hålla i schack om jag äter ordentligt. Har dock börjat gå upp varje natt för att kissa, vilket jag ALDRIG gör annars.

Numera är jag gravid i vecka 13, så det är ganska safe. Ska nog vänta till efter ultraljudet i vecka 18, innan jag berättar för min chef, om det inte har börjat synas supermycket. Jag har fortfarande mina vanliga kläder, men har köpt lite mammabyxor på Ellos och Polarn & Pyret för de är kända för att ha långa ben, och jag är lång.

Hur gör ni med jobbet? När ska ni berätta? Har ni berättat?

Kommentarer
Postat av: Libra

Jag är dålig på att svara även om jag är inne och kikar ofta.

Jag berättade på jobb i vecka 10 för jag jobbar inom vården och mådde väldigt illa. Mest om något akut skulle hända. Nu är vi i vecka 13 och KUBet är gjort så nu ska vi gå ut med det offentligt. :)

Kram

2012-05-03 @ 09:43:37
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0