Samtal med Linköping.

Ringde nu på morgonen till det nummer som stod på kallelsen. Blev positivt överaskad, en sköterska svarade inom 4 signaler och kunde svara på mina frågor. 

Det första mötet är ett enskilt samtal mellan en läkare, mig och min sambo. Där vi kommer att diskutera tidigare behandlingar och hur vi ska gå vidare. Eventuellt genomförs ett ultraljud.

Övriga 2 besök jag behöver göra i Linköping är uttaget och insättningen. Övriga VUL kan jag göra på stockholmskliniker som de har samarbete med, skönt.

Hur jag ska göra med nuvarande behandling, ska jag prata ihop mig min gynekolog om, som jag ska träffa på torsdag. Nedregleras nu, vet inte om jag pallar en sprutomgång till innan jul. Skulle vara skönt att vila tills behandlingen med Linköping drar igång efter helgerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0