Mitt allmänna tillstånd.

Måste säga att jag mår grymt mycket bättre nu än vad jag gjorde för en månad sen. För en månad sen fick sambons bästa kompis barn, jag tog hormoner samt att jag inte tränade. Vilket humör jag hade, jag kunde skrika, bråka och gråta för absolut ingenting.

Idag, en månad senare, äter jag inga hormoner, det enda jag tar är vanliga vitaminer, extra folsyra och metformin, diabetesmedicin som kan förbättra ägglossningen.  Jag tränar regelbundet, 4-5 pass i veckan, samt att vi har en tid för IVF.

Jag vet inte om det är IVF-tiden som gör att jag är mer harmonisk eller att jag påverkas grymt mycket av alla hormoner man proppar i sig, vilket jag inte trodde då.

Idag har jag inte lust att kasta datorn i huvudet på min chef eller kasta all disk/smutstvätt i sambons säng när han inte tar rätt efter sig. Jag kan numera betee mig som en vuxen människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0