Hur ska jag göra fram till IVF?

Äter just nu Neovletta efter att ha avslutat en omgång med menopur/synarela/ovitrelle. Åt sista tabletten idag och har tid hos min gynekolog på torsdag. Enligt honom kan vi eventuellt hinna med en sprutomgång till innan jul, ägglossning lagom till julafton. Då måste vi vänta 2 veckor på besked, sedan nedreglera igen och sen börja med IVF. Då är vi säkert inne i mitten på februari. Eller så kan jag äta p-piller/nedregleras fram till IVF startar i ....? Det är det som är problemet, jag vet inte när själva processen för IVF kan starta. Jag måste nog ringa till Linköping imorrn.

Vet ni? Hur lång tid efter första mötet, startar man behandlingen? Direkt? Jag hoppas iaf att jag kan starta efter helgerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0