Mellandagarna.

Har varit ledig några dagar extra under julen, det var riktigt skönt. Vi har varit en sväng på landet för att kolla att allt ser bra ut samt att familjen mus har flyttat ut! Vilket de hade, eller de hittar ingen väg in längre!

Nu är det bara 1,5 vecka kvar innan jag kan ringa RMC i Linköping och få reda på en tid, när vi kan börja behandlingen. Det är även endast 2 veckor kvar innan vi åker till sooooolen. Hoppas att tiden går fort nu.

Nyårsafton imorgon, vi ska ha middag hemma hos oss. Först var vi nio stycken, eftersom våra planer bestämdes ganska sent, hoppade ett par av. Det var nog lika bra, de har en 2månaders bebis. Det är vi och ytterliggare 2 par som har varit tillsammans ganska länge och är förlovade, men inga barn, som jag vet om idag iaf. Dessa två par är enligt min hemmatänkta genomsnittsstatistik, par som antagligen har problem med att skaffa barn, om man tittar på ens vänner på facebook som borde ha barn... vi får se om vi kommer in och pratar om det. Den sjunde personen är en ensamstående mamma med en fantastisk 2åring som jag får lyckan att följa på nära håll.

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0