Första mötet.

Då har vi varit i Linköping och vi klarade oss undan busvädret.

Skönt att första mötet är gjort, vi blev informerade om hur IVF går till, hon täckte in alla mina frågor utan att jag ens behövde ta upp frågelistan.

Hon gjorde ett VUL på mig och det blir den korta metoden, eftersom jag hade hur många äggblåsor som helst, nästan 50 på varje äggstock. Vi kommer att börja med en kur primolut nor och sen sprutor, menopur, som jag redan tagit vid ett flertal behandlingar. Förhoppningsvis kommer vi att göra vår första IVF under februari. Sjukt att det är så nära nu.

Denna läkare tror att jag antagligen har PCO. Haft 2 andra läkare som sagt att jag antagligen inte har det. Nu har jag iaf googlat(!) på det och känns som om det är det jag har. Kvinnor med PCO har goda chanser vid IVF. Det är ju positivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0