Finnkampen.

Haft en skön jul som mest har spenderats hemma hos mamma. Jag hade lite gråtkalas på julaftonens förmiddag för att det mesta var lite jobbigt och inget går som jag riktigt vill. Sambon spenderade julen hos sin familj, vi kommer inte att fira ihop förrän vi har barn tillsammans.

Nu har jag inte ätit några mediciner/hormoner på snart 2 månader. Nu har finnarna kommit, och det med besked, jag antar att jag inte kan skylla på den dåliga kosthållningen under julen. Detta är ju ett av symptomen för PCO, som jag troligtvis har. Jag har en tendens att klämma sönder mina finnar totalt. Idag har jag börjat mitt nya hälsosamma och klämfria liv. Jag ska ju ligga på plajjan om cirka 2,5 veckor. Jag hade inte gått upp så mycket som jag trodde, efter att slutat räkna kalorier i samband med sambons födelsedag, i första halvan av december.

Vad händer annars, bara under julhelgen har en graviditet och en förlossning outats på fejjan. När det gäller jobb så har det "löst" sig. Det jobb som jag trodde på och som de var lite medvetna om min situation, blir inte av. Nu är status att invänta IVF och resultatet och efter det söka jobb.

Gott slut på julen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0