Det rullar på.

Nu har julen dragit igång ordentligt. Senaste veckan har det varit fullt upp. I helgen var vi först på glöggmingel hos en kompis till min sambo. Alla som var där hade minst 2 barn var. Vi fick frågan om vi hade barn, men än så länge känns det ok att svara nej på den frågan utan att få en klump i magen. Senare på dagen hade vi andra kompisar över och deras snart 2 månaders-tjej. Så söt. Hon har hittills mest sovit när vi träffats och jag har inte vågat fråga om jag får hålla.

På söndagen kokade jag tre sorters kola. Choklad-, mint-, och laktitskola. Vart väldigt bra, prisa den digitala termometern.

I veckan har kontoret flyttat, det har vart en hel del stök med det och inte så smidigt som blivit utlovat, samt att det har varit julfest. Fullt upp med andra ord.

Ytterliggare en facebook-bebis har även hunnit komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0